آکادمی گنج

آکادمی گنج

اسرار گنج های گمشده ایران
آکادمی گنج

آکادمی گنج

اسرار گنج های گمشده ایران

خرید و فروش اشیاء باستانی

سوال مهم مطرح شده توسط یکی از کاربران توسط ایمیل:
سلام
خدمت استاد باقری
مزاحم شدم می خوام چند قلم بار خربدکنم متاسفانه هر کارشناسی یه نظری میده بابت جنس چون ندیدن بلد نیستن به همین دلیل رو عکس میگن تقلبیه.
من از فروشنده اطمینان دارم ولی نمیدام چکار باید کرد که مزاحم شما شدم.
==========================
پاسخ فرید باقری:
سلام
بنده در امر خرید و فروش جنس هیچ دخالتی نمی نمایم و باید عرض کنم که کسیکه میخواهد جنسی را بخرد یا خودش صاحب نظر است یا در کنارش کارشناسی کارکشته دارد و بنده هم کارشناس اشیا باستانی نیستم و اگر هم نظری پیرامون نشانه ها بدهم صرفا نظر شخصی و گمانه خودم بوده که حاصل تحقیقات چندین ساله بنده میباشد و پیرامون اشیا باستانی تنها زمانی اظهار نظر مینمایم که احساس کنم 100 درصد تقلبی میباشند و آنگاه در جهت جلوگیری از کلاهبرداری احتمالی شیادان، اقدام به اطلاع رسانی و به اشتراک گذاری آن مورد می نمایم و لذا اولا پیشنهاد می کنم چنانچه شما آشنایی به اشیا باستانی ندارید، از هرگونه اقدامی جهت خرید و فروش ، جدا خودداری نموده و در ثانی اگر اصرار به این امر دارید، از دست بنده کاری برای شما بر نمی آید چرا که چه بسیار مواردی که دیده شده است که متقلبان این عرصه آنقدر با دقت و برنامه ریزی اقدام نموده اند که حتی کارشناسان رسمی و کارکشته نیز به اشتباه افتاده اند!
با تقدیم احترام
فرید باقری - محقق و پژوهشگر آزاد علائم و نشانه های باستان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.